nedelja, 25. marec 2012

Izziv

Danes zjutraj me je pričakalo presenečenje na Janjinem blogu (na katerega redo kukam, da vidim kaj noro lepega zopet ustvarja). Tako odgovarjam na vprašanja izziva:

3 najljubše materiale, ki jih uporabljam: papir, distress ink, trakci in rožice
3 želje: dokončanje diplome in končno najti službo, ljubezen in zdravje
Izzvati tri prijateljice, da nadaljujejo igro: Vladuška, Sonja, Natali

Čudovit dan vam želim!

Mojca

4 komentarji:

Sonja pravi ...

Uh, šment :) grem se igrat :)

Vladuška pravi ...

Hvala ti za tole. Me je pa že Čarovnička izzvala in sem svoje odgovore naknadno dodala v svojo zadnjo objavo, tako da jih lahko prebereš. Tebi pa želim, da se tvoje želje čimprej uresničijo. Lep dan.

Marina pravi ...

Želim, ti da se ti želje uresničijo...pappa

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

ups, tole sem pa slučajno odkrila.hmm, zdaj moram še pogruntati kako se to igra ;)
Mojca- tebi pa še veliko ustvarjalnosti in naj se ti želje uresničijo.