ponedeljek, 16. april 2012

Darilo za diplomo

Danes je diplomirala moja najboljša kolegica s faksa. No, pa je ena od naju le prilezla do konca ... Za to priložnost sem ji pripravila majhno presenečenje, ki jo bo vedno lahko spomnilo na ta čudovit trenutek.









8 komentarjev:

Tina Makuc pravi ...

Krasno presenečenje!!!
Še lepše pa je bilo tisto, ki je mene danes pričakalo na pošti.. :))
Hvala!!!!

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

luštno!!! pa čestitke tvoji kolegici. ti pa pogumno do konca.

Tanja E. pravi ...

Mojca, tole darilo je pa takooo lepo, čudovita das ploščica in enkratna čestitka.
Uživala sem tudi ob pregledu tvojih prejšnjih objav. Ploščice iz das mase si res lepo naredila, vse pohvale, LP:)))

Vicky pravi ...

They are both so gorgeous Mojca...:o)

big hugs Vicky xx

Doreen pravi ...

I love these Mojca,both gorgeous.xxx

Andreja pravi ...

Zelo zelo luštna čestitka :-))

Vladuška pravi ...

Všeč mi je to veselje diplomiranje na čestitki. Lepo si ji naredila.

Karmen pravi ...

Čudovito darilo!!! Čestitka je zelo lepa.