ponedeljek, 30. april 2012

Nove obešanke

Ja kot ste ugotovili že iz naslova sem še vedno pri das masi ... nastali sta še dve obešanki in sicer prva bo verjetno za kolegico, ki praznuje rosjtni dan, druga pa kar tako, ker mi je bil odtisek tako pri srcu, da sem ga morala kaj hitro spravit na das maso.

Prijetne praznike vam želim v prečudovitem sončnem vremenu.








7 komentarjev:

Doreen pravi ...

These are gorgeous Mojca,love the images.xxx

Nella pravi ...

Luškane obe :) si me zopet navdušila nad das maso, bom mogla novo nabavit,saj je moja trda kot beton:), pa se tudi sama lotit kake take zadevice, ker je res super darilo. Lepe praznike tudi tebi.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

ma,kako luštne obešanke delaš ti!!!!

Vicky pravi ...

So gorgeous Mojca..:o)

big hugs Vicky xx

Teresa - My Crafty Heart pravi ...

Hi Mojca, I lovw these little wall hangers - such great images and beautiful work! Hugs, Teresa x

Liza pravi ...

Great work, these are so cute.

Liza x

Irena pravi ...

Čudovito, tako lepe, nekonvencionalne barve. Tudi pri nas imamo rdečelasega fantka, ki ga -saj ne gre drugače - oblečemo v zeleno.