sreda, 31. oktober 2012

Tilda's Town Marry Christmas Challenge

Na blogu Tilda's Town je tokratna tema "Božič". Uporabila sem Jolly elf Tilda motiv in jo pobarvala s Copic in Buc markerji. Ebosirala sem bel papir z reliefno mapico snežinke, dodala še rdeč papir, ki sem ga na spodnjem delu odrezala z Nellie's multi frame's  MFD 019 šablono ter nanj prilepila bel čipkas trak. Božična zvezda je narejena s pomočjo Marianne Design Creatables Die - Poinsettia LR0122. Čikast krog je pra tako narejen z Marianne Design Creatables Die CR1202na katerega sem prilepila krog iz paus papirja. Na koncu sem dodala še napis ter perlico. Prijavljam jo tudi na izziv Craftalnice, ki se glasi "Zgodji božič".

Tilda'sTown Challenge blog has a challenge "Marry Christmas ". I used a Jolly elf Tilda image and colored her wit Copic and Bic markers. I embossed white paper with my snowflake embossing folder, added a strip of red paper which is cut with Nellie's multi frame's die MFD 019and added some white lace. The poinsettia is made with Marianne Design Creatables Die - Poinsettia LR0122. The lace circle is also made with Marianne Design Creatables Die CR1202 to which I glued a circle from vellum paper At the end I added a sentiment and a little pearl. I am entering this card also to the Craftalnica Challenge blog because they also have "Early Christmas" theme. 








Upam, da vam je všeč in uživajte v prazničnih dneh.

I hope you like it and enjoy the few work free days.

Mojca***

19 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Lepa voščilnica, božična. Hvala za lepe želje, enako tudi tebi.Lp

Simko pravi ...

Barve so res fantastične. Ob občudovanju tvoje voščilnice me misli kar popeljejo v praznične dni decembra... :).

Caroline pravi ...

Gorgeous card I love the colours you have used on the image and the layout and design is stunning. Love it. Caroline xxx

Céline pravi ...

absolutly stunning, love the big poinsettia
thanks for playing with us at tilda's town this week
hugs
céline

Jennifer pravi ...

Adorable card Mojca. Love the red & white...so striking! xx Jenny xx

Klara pravi ...

Wow Mojca, krasna je. Kako lepo si jo okrasila. Res lepo narejeno. :))

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

ma ful luuuuštna .....

Janja pravi ...

Res je zelo luštna, praznična voščilnica. Lp

Vladuška pravi ...

jaa, nadvse všečna in praznična ter pravih barv.

helena pravi ...

Simpatična je in pobarvala si jo z zelo luštno, živahno zeleno barvo.

Andreja pravi ...

Tele tovoja lepotička me je prav očarala tako zelo lepo si jo naredila!!! Krasne barve, krasno barvanje, vse štima :-))

Maja pravi ...

Zelo lepa :)

Beate pravi ...

That is just adorable! Love it!
Hugs and smiles

Elizabeth pravi ...

Beautiful card, love the embossing! Thanks for joining us in Tilda's Town this week. Hugs, Elizabeth

Tina Makuc pravi ...

Ta je pa naravnost čudovita Mojca!!
Krasno ozadje in lepo pobarvan odtisek!!
Hvala, ker si spet z nami na Tilda's Town izzivu..
LP, Tina

Nijina dežela pravi ...

Supersrčkano :)

Saša pravi ...

Čudovita

Elizabeta Kushner pravi ...

Slatko :)

BojaMoja pravi ...

kako prikupna ♥ ♥ ♥