torek, 12. februar 2013

Ko me inspirira .. / I am inspired ...

Vladka in Tina nam pripravita vedno znova zelo zanimive izzive in tudi tale je nekaj posebnega. Ker so tovrstne voščilnice čisto iz moje lige in so tako res pravi izziv, sem se odločila da še jaz poskusim izdelati voščilnico v tehniki table. Moram priznati, da sem se zelo zabavala in sigurno bom naredila še kakšno. Rožico pa sem izdelala podobno kot jih tule pokaže talentirana ustvarjalka Vicky,- pokukajte na njen blog, res izdeluje lepe stvari.

Vladka and Tina have another interesting challenge for us, as always. This time the theme is "chalkboard card". Because this kind of cards aren't exactly my coup if tee, it was quite a challenge, but I tried my best. And I have to admit it was real fun to make this kind of card and I will definitely try to make some in the future. I made the flower in the similar manner as shown by the talented artist Vicky - have a peak at her blog, she really makes the most beautiful things.









Hvala za obisk.

Thank you for looking today.

Mojca***

11 komentarjev:

Sue pravi ...

This is wonderful Mojca. I love the elegant design, gorgeous colours and such beautiful flower too.
hugs Sue

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Lepa voščilnica v videzu table.
Lp Tamara

As.I.Do.Rodos. pravi ...

This is gorgeous love the red and black Ginny xx

Tina pravi ...

Mojca, čudovito voščilnico si naredila. Tako zelo mi je všeč dodatek krasne velike rdeče rože in drobcenih malih rožic. vesela sem, da si se nama pridružila.

moi pravi ...

Super tabla in zelo mi je všeč ta roža.

Andreja pravi ...

Super imitacija table ti je uspela in rdeče rožice jo zelo poživijo!
Zelo zelo všečna voščilnica :-))

Klara pravi ...

Enkratna je. Všeč mi je roža in vse te pikice. Res, zelo lepa. ;)

cebelica pravi ...

Zelo lepa in elegantna voščilnica z zelo resnično mislijo. xx

Janja pravi ...

Vau kako lepo si jo sestavila. Cvet je čudovit. Lp

Vladka pravi ...

Krasna je in tako razigrana in vesela s temi rožicami in pikami. Res je ta tehnika zelo zabavno in tudi jaz vem, da jo bom zagotovo še poizkusila.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

še ena krasna tvoja umetnina ;)