sreda, 13. februar 2013

Saturated Canary Contest




Pozdravljene drage moje blogerke. Krista iz Saturated Canary nam je pripravila zanimiv izziv na Pinterestu, ki nam lahko prinese kar 30 Copic markerjev. Kaj ni to super. Ker se mi je zdel izziv zelo zanimi, sem se odločila, da sodelujem. Spodaj prilagam link do moje table in vas prosim za kak repin, saj kdor jih doseže več, zmaga. 

Hi blogger friends! Krista from Saturated Canary has an interesting contest for us on Pinterest, you can win 30 Copic markers of your choice!!!!! Isn't that fantastic? I really love her ideas so I decided to participate. Here is the link of my board so if you are so kind to give me some repines I will really appreciate it, because more that you have them, the bigger is the choice to win the prize.




                                     SC CONTEST  MOJCA



Zelo bom vesela kakega komentarja, kako se vam zdi moja predstavitev.

I will be thrilled  if you live me a comment of what you think about my presentation.


Hvala!

Thank you!

Biggest Hugs!

Mojca***

4 komentarji:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Tvoja predstavitev se mi zdi super, tako sem še jaz nekaj novega izvedela o tebi-le ne vem kako ti lahko pomagam, da prideš do zmage. Malo pomoči,(dodatno pojasnilo)
LP Tamara in srečno!!!

Mojca pravi ...

Tudi sama sem čisto nova s Pinterestom tako da nimam pojma :))) Mislim pa da moraš za to met Pinterst,
da potem klikneš (če se postaviš na sliko tisti gumbek REPIN.
Poskusi, če mogoče dela brez tega, da nimaš profil. Več kot imaš repinov na slikah večja je
možnost, da zmagaš.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Hvala za obrazložitev, bom poskusila in upam, da ti uspe.
Srečno. Tamara

moi pravi ...

Sem že repinala ;)
Lepo valentinovo.