sreda, 18. marec 2015

Mini velikonočne košaroce / Mini easter baskets

Si želite za velikonočne praznike svoje najbližje obdariti nekoliko drugače? Potem so ročno izdelane mini košarice ravno pravšnja izbira. Pozornost se vedno skriva v majhnih stvareh, kajne? ;)

If you want to give something special for Easter holidays this cute little baskets are definitely the answer you are looking for. Attention is always hidden in the small things, isn't it?





Hvala za današnji obisk in za vse lepe komentarje.

Thank you for stopping by and for all the lovely comments.
Hugs!

*Mojca*

10 komentarjev:

cebelica pravi ...

Kakšne luškane košarice. Super darilo!
Lp
M.

Danica pravi ...

Čudovite so. Tvojo idejo bi si kar malo sposodila :)
Lp Danica

Vladuška pravi ...

Kako so cart tele košarice, res so zelo prisrčno velikonočno darilce.

Hali pravi ...

Malo in čudovito!

Annette pravi ...

Wow, these are so cute.

oldpunca pravi ...

Iii, kako so tvoje košarice ljubke! :-) Tole bodo res krasna darilca.

Ne-Ja pravi ...

Cart majhna presenečenja :). Čudovite so!

Helena pravi ...

Ta objava mi je skoraj ušla in bi bilo škoda, saj so košarice fenomenalne. Pa še tako čudovito si fotografirala!

Andreja pravi ...

jaiii Mojca, kako fletne košarice si naredila :-))
Zelo lepo in natančno si jih izdelala!

Zvonka pravi ...

Zelo lepe košarice. Tudi jaz sem jih delala dve leti nazaj.