četrtek, 21. maj 2015

As You Like It Challenge Favourite decade / period in your life (& why)

Že je čas za nov izziv na blogu As You Like It Challenge in glasi "najljubše obdobje". To lahko pomeni poseben dan/datum/obdobje (obletnica / družinsko praznovanje božiča) ali obdobje v življenju (npr vaše otroštvo) in seveda nam morate pojasniti ZAKAJ? Jaz sem izbrala obdobje diplome ... zakaj? ... ker sem tako srečna, da je zamano :P Sicer pa za takšno priložnost zelo rada naredim kakšno voščilnico in tale sovica je za to res perfektna.
 
And it's time for another As You Like It Challenge. The theme is called "Favourite decade / period in your life (& why)". This could be a special date (Anniversary / Family Xmas)  or a period of your life (eg your childhood). You MUST explain WHY it is your favourite. And I chose Graduation period ... Why? Well just because I am so glad it's over :P I love doing cards for the occasion though :) This cute little owl totally seduced me, so I'm using it on everything :P




Sponsor:  My Mum's Craft Shop


Upam, da se nam pridružite na izivu As You Like It Challenge. In seveda pokukajte na blog in si oglejte tudi ostale izdelke designer tima.

I hope you'll join us at As You Like It Challenge and do give some credit to our designer team by checking out their lovely projects. 
Hugs!
 
*MojcA*

12 komentarjev:

Sarah pravi ...

That is a really cute owl Mojca and a brilliant graduation card xx

Ne-Ja pravi ...

Zeloo cart sovica. Všeč mi je kako si jo naredila v notrnajosti oz tako da kuka izza okvirja :). Obdobja okoli diplome pa tudi jaz nebi več ponovila - škoda živcev.

Sue pravi ...

This is gorgeous Mojca, I love the cute owl and fabulous design.
hugs Sue xx

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Fabulous CAS card Ginny x

Marija pravi ...

Luštkana.

oldpunca pravi ...

Sovica je res perfekten motiv za čestitke ob diplomi. Tvoja je pa še posebno lepa, ko takole zanimivo kuka skozi okence. :-)) Super oblika!

Vladuška pravi ...

Kako ljubko čepico ima in zelo mi je všeč kako skozi okence kuka navzven.

Danica pravi ...

Čudovita je! Všeč mi je postavitev.
Lp Danica

Anonimni pravi ...

This is so cute and love the reason too!, LOVE that paper on the front that is just great too! :)

Martina pravi ...

Prekrasna je.
Lp, Martina

Zw@@n pravi ...

Lovely CAS card, Mojca. I love that owl, it's so cute. Luv, Wilma

Annette pravi ...

This is fabulous Mojca, I love how you've put him in the cut-out frame.