sreda, 15. julij 2015

ABC Challenge N is for Number

Pozdravljeni in dobrodošli na novem izzivu ABC . In tema tokratnega izziva se glasi N is for Number (na svojem projektu uporabite številko v obliki štmapiljke, izreza itd.) Okrogle obletnice so vedno nekaj posebnega in jaz sem tole krasno deklico opremila s števiko 30, ki sem jo izrezala s pomočjo Tim Holz šablone.
 
It's time for another ABC Challenge. And our theme is called "N is for Number (Must use a number in your creation. Can be a stamp, a die cut or in the dsp). Round anniversaries are always something special, and a 30th birthday definitely is. I added a round 30 which I cute with a Tim Holz die cute.




Sponsor: Art by Miran 


Upam, da se nam pridružite na izzivu ABC in seveda oglejte si še ostale krasne izdelke našega designer tima.

I hope you'll join us at ABC Challenge and don't forget to also have a peak at other beautiful creations from our designer team.
Hugs!
 
*Mojca*




13 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Kako čudovita voščilnica
v lepih barvnih tonih
lep dan ti želim :)

Sue pravi ...

This is gorgeous Mojca, such a pretty image and stunning colouring. I love the papers too.
hugs Sue xx

Helena pravi ...

Mojca, kakšna čudovita deklica. Zelo lepo si jo pobarvala. Prava poletna vila je.

Sarah pravi ...

Such a great layout Mojca, LOVE the green papers and what a beautifully coloured image xx

Nannieflash pravi ...

Morning Mojca, beautiful colouring and such a stunning card design. I love it. hugs Shirleyxxx

Vladuška pravi ...

Zelo lepo si jo pobarvala in jo umestila na voščilnico ter vse skupaj krasno dopolnila z dodatki.

Goga pravi ...

Zelo lepa je, pri tebi so mi všeč čiste linije in krasno pobarvani motivi.
Lp, Lili

Andreja pravi ...

Krasno voščilnico si naredila in lepo pobarvala motiv.
Luštno in lepo :-))

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Beautiful card and wonderful colouring Ginny x

Hali pravi ...

Perfektno pobarvana in sestavljena..in seveda fotografirana... noro lepo!

Zvonka pravi ...

Čudovito si jo izdelala in sestavila. Lp

oldpunca pravi ...

O, kako lepo si pobarvala deklico! Voščilnica pa je prelepo sestavljena in v nulo dodelana. :-)

Annette pravi ...

Fab hair and dress. She's lovely
Hugs
Annette
xx