nedelja, 1. maj 2016

ABC Challenge G is for Grand

Pozdravljeni in dobrodošli na novem izzivu ABC . In tema tokratnega izziva se glasi "G is for Grand (kakrkoli samo voščilnica ne)". Kot ste že opazili izdredno rada izdelujem notesnike in tale je namenjen pekoholikom :) Ker se sama štejem mednje se mi zdi idealen :) Kaj pa vi pravite?
 
It's time for another ABC Challenge. And our theme is called "G is for Grand (Anything But A Card)". I think you aready noticed that I love making notebooks and I made one really special this time - for all that love sweets :) Since I really relate to this category :P I think it looks great :) what do you think?
 



 
 Sponsor: Magnolia-licious 


Upam, da se nam pridružite na izzivu ABC in seveda oglejte si še ostale krasne izdelke našega designer tima.

I hope you'll join us at ABC Challenge and don't forget to also have a peak at other beautiful creations from our designer team.
Hugs!
 
*Mojca*
 

13 komentarjev:

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Meni je zelo všeč! Tudi velikost. Mojca, koliko ima pa listov in, če ni skrivnost - kakšno velikost spirale si uporabila?

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Brilliant journal page Ginny x
My Blog As I do Rodos

Maja pravi ...

Zelo mi je všeč blokec in tako lep motiv Tilde, ki si ga super pobarvala.

Damjana pravi ...

Čudovit notesnik in Tilda kuharica je prav luštna. Mislim, da se ga nihče od nas pekoholikov ne bi branil.

Marija pravi ...

Krasna knjigica z recepti. Jaz bi bila takšne zelo vesela.

Marija pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Danica pravi ...

Super si naredila sladko knjigico receptov. Tilda kar vabi po peki...lepo pobarvana.

Sarah pravi ...

Love this sweet recipe book Mojca and the brownies look scrumptious!! xx

Helena pravi ...

Tilda vabi, da so v tej beležki sami super in preizkušeni recepti. Krasno je tole!

Zvonka pravi ...

Res je idealen in krasno izdelan.

Andreja pravi ...

Lepa kuharska beležka in Tildika na njej je čudovita :-))

Vladuška pravi ...

Zelo lep notesnik.

Annette pravi ...

Wow, I love this Mojca. I love making notebooks too and I love lining the inside covers like you've done. It gives it a lovely finish. Fab notebook honey. xx