sobota, 1. oktober 2016

ABC Challenge Q is for Quick

Pozdravljeni in dobrodošli na novem izzivu ABC . In tema tokratnega izziva se glasi "Q is for Quick (enostavne voščilnice)". Rada imam ta tip voščilnic in z digi odtisom (My Baby Shower) našega sponzorja All Dressed Up sem izdelala voščilnici za rojstvo. Prav prikupni sta, se strinjate?
 
It's time for another ABC Challenge. And our theme is called "Q is for Quick (Clean & Simple)". I love CAS cards and I made this cute baby cards with a digi image called My Baby Shower from our sponsor All Dressed Up.  They look so cute, don't they?
 





Sponsor: All Dressed Up


 
Upam, da se nam pridružite na izzivu ABC in seveda oglejte si še ostale krasne izdelke našega designer tima.

I hope you'll join us at ABC Challenge and don't forget to also have a peak at other beautiful creations from our designer team.
Hugs!
 
*Mojca*

9 komentarjev:

Renata pravi ...

Se strinjam, zelo sta prikupna. Naredila si res krasni, enostavni voščilnici. Ki pa veliko pokažeta. Zelo sta mi všeč.

Danica pravi ...

Res sta zelo prikupni. Bolje nisi mogla narediti...povesta točno to, čemu sta namenjeni.

Keti's Projects pravi ...

Samo res sta totalno kjut. Tudi postavitev mi je zelo všeč in enostavne voščilnice so čisto v mojem stilu tako da se moram potrudit, da kaj pripravim za vaš izziv ;-)

Goga pravi ...

Ja iiii, kok sta luškani <3

Nannieflash pravi ...

Morning Mojca those cards of yours are just stunning and any new mum is going to love receiving them, I do love the colours youve chosen to use to. hugs Shirleyxxxx

Metuljčica pravi ...

Super, všeč mi je ker se tako lepo podajo obe otroške barve.

oldpunca pravi ...

Luškani sta 100 na uro. :-)

Annette pravi ...

Awww, two adorable cards. So cute too. xx

DRASSIKA pravi ...

Zelo sladki voščilnici :).